Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

| AXIDA s.r.o.

Marketing zakázky
„Každá nemovitost se jednou  prodá.                                                                                                                                                                                        
Jen se neví kdy, komu a za kolik“.

Aby byl prodej vaší nemovitosti úspěšný, je třeba splnit 3 základní podmínky:

  • Nastavit optimální prodejní cenu vzhledem k času a lokalitě
  • Připravit nemovitost k prodeji
  • Zajistit kvalitní prezentaci

Nastavení optimální prodejní ceny
Špatně nastavená prodejní cena má za následek dlouhou dobu prodeje a nižší prodejní cenu.

Příprava nemovitosti k prodeji
Vaše nemovitost není jediná ve vesmíru. Při její nabídce k prodeji se dostáváte do tvrdého
konkurenčního prostředí, v kterém se chyby neodpouští. V něm bude vaše nemovitost / byt
porovnáván s obdobnými domy / byty v dané lokalitě a cenové kategorii. Pokud potenciální
zájemce nezaujme optická stránka vaší nemovitosti, tak ani nezavolají a váš dům / byt se bude
prodávat velmi dlouho. Se všemi negativními důsledky, které jsou s tím spojeny.
 
Je proto nutné, abyste se podívali na svůj dům jako na produkt / zboží určené k prodeji jiným.
Je ze všech nejkrásnější? Pokud není, tak je třeba udělat maximum proto, aby se takový jevil.
Zkuste se podívat na všechny další domy / byty ve vaší lokalitě, které jsou aktuálně v prodeji.
Budou soupeřit s vaším domem / bytem o pozornost kupců. Jakou šanci na úspěch má ten váš?
Co můžete udělat pro to, aby uspěl?
 
Home staging – umění  jak udělat z běžné nemovitosti výjimečnou
V poslední době je velkou módou tzv. Home staging. O co se jedná? Home staging lze popsat
jako profesionální přípravu nemovitosti na prodej nebo pronájem a její prezentace na realitním
trhu. Cílem je zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potenciálních zájemců a to
především sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků,
nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů, které by potenciálnímu zájemci
ztěžovaly představu, že by právě tady mohl bydlet. 
 
Co udělat, aby vaše nemovitost byla co nejlépe připravena k prodeji?

  • ·Ukažte její silné stránky
  • ·Nedávejte záminku k požadavkům na snížení kupní ceny tím, že bude nemovitost zanedbaná nebo nebude připravená k prodeji
  • ·Zabraňte dojmu, že nemovitost vyžaduje velké množství práce

Kvalitní prezentace
Prodáváte-li nemovitost za milióny, musí být její prezentace přiměřená ceně. Čím dražší nemovitost,

tím lepší prezentace.  Má-li vaše nemovitost upoutat co největší okruh zájemců, je třeba co nejkvalitnější
prezentace. V závislosti na ceně prodávané nemovitosti a vašich požadavcích můžeme zajistit od
specializované firmy následující služby :

  • kvalitní fotoprezentaci             
  • atraktivní videoprohlídku
  • 3D půdorys
  • placenou propagaci na specializovaných realitních serverech a sociálních sítích

Vytvořit poptávku

  • Byty
  • Domy
  • Rekreační objekty
  • Komerční nemovitosti
  • Pozemky
  • Ostatní

Upřesnit

Cena a plocha

m2
m2
m2
m2

... nebo vyberte celý kraj či okres

Vlastnictví

Konstrukce

Typ budovy

Vybavení

Charakteristika

IS sítě

Umístění v obci

Vyhledat vhodné nemovitosti

  • Byty
  • Domy
  • Pozemky

Upřesnit

Vyhledat fulltextově

Cena a plocha

m2
m2
m2
m2

... nebo vyberte celý kraj či okres

Vlastnictví

Konstrukce

Typ budovy

Vybavení

Charakteristika

IS sítě

Umístění v obci

Máte otázku?